Veiksmų planas, kaip atsikratyti celiulito

Pats didžiausias moterų siaubas – kas? Celiulitas! Galbūt ir ne pats didžiausias siaubas, tačiau tos, kurios susidūrė, pajuto, jog kojas ir sėdmenis pradeda dengti apelsino žievelės oda, tikrai nėra patenkintos ir ieško būdų atsikratyti celiulito.

Pirmiausia, reikėtų pabrėžti, jog celiulito atsikratyti nėra taip lengva. Tačiau nieko nedarant, niekas ir nesikeičia. Efektyvūs pokyčiai prasideda nuo mažų žingsnių ir suformuotų įpročių. Kūno priežiūra, sportas, anticeliulitinis kremas, mityba – pagrindiniai dalykai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį, norint atsikratyti celiulito.

Daugiau judėkite

Jei dirbate sėdimą darbą, važinėjate automobiliu ir nelankote sporto klubo, tuomet didelis klaustukas ar judate pakankamai. Įsigykite žingsniamatį. Per dieną suvaikščioti 10 tūkstančių žingsnių yra rekomendacija senukams, kad galėtų prailginti savarankiško gyvenimo laikotarpį. Tačiau jauniems, energingiems žmonėms 20 tūkstančių žingsnių per dieną neturėtų būti riba.

Jei darbo dienomis galybės judėti yra ribotos, atsigriebkite savaitgalį. Skirkite pusdienį pasivaikščioti parke, įveikite kelių kilometrų pažintinį taką arba pabėgiokite. Net jei turite 15 minučių virtuvėje, kol užvirs puodas, galite išbandyti ėjimo mankštą. Vienas iš pavyzdžių būtų šis video:

Pakeiskite mitybą

Celiulitas nėra siejamas su viršsvoriu. Dažnai net lieknos manekenės skundžiasi ryškėjančių celiulitu. Tačiau mityba yra svarbi, norint išvengti ar atsikratyti celiulito. Keletas pagrindinių taisyklių, kurių derėtų laikytis.

Pirma, gerkite daugiau vandens. Vidutinio svorio žmogus per dieną turėtų išgerti 1,5-2 litro vandens. Kuo didesnis svoris, tuo daugiau vandens. Paskirstykite vandens kiekį per dieną, gerkite po gurkšnelį.

Antra, valgykite daugiau daržovių. Vasarą papildykite racioną lapinėmis daržovėmis, žiemą vartokite daugiau šakninių ir kopūstinių daržovių.

Trečia, valgykite dažniau, mažesnėmis porcijomis. 3 didelius valgymus pakeiskite 5 mažesniais. Taip pat, ilgiau ir sąžiningiau kramtykite maistą – taip greičiau apima sotumo jausmas, mažiau suvalgote, maistas greičiau ir geriau suvirškinamas. 

Pasitelkite odos priežiūros priemones

Odą reikia prižiūrėti visapusiškai. Tad kartu su sportu ir gera mityba, reikia pasitelkti ir odos priežiūros priemones. Kokybiška kosmetika padeda palengvinti ir pagreitinti procesą.  

Pirma, odos šveitimas. Kūno odos šveitiklio pagrindinė funkcija – pašalinti senas odos ląsteles ir leisti kvėpuoti odai.  Procedūrą galima atlikti namuose, o ji padės pagerinti kraujotaką. Reguliariai šveičiant odą, ji taps lygesnė ir švelnesnė.

Antra, odos įvyniojimas. Nušveitus odą, pagerėja kraujotaka ir oda lengviau pasisavina įvairias naudingas medžiagas. Rinkitės specialiai įvyniojimui skirtas priemones mažinančias celiulitą. Tinka ir naminiai receptai.

Trečias, kremai. Odai lyginti, stangrinti itin tinka priemonės, kurių sudėtyje yra hialurono rūgštis. Po įvyniojimo procedūros arba tiesiog radus minutėlę, pasitepkite priemone pagal instrukcijas.

Rezultatai nėra greiti, tačiau pradėjus dabar, jau po kurio galima pastebėti pirmuosius rezultatus.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.