Kokie vitaminai yra svarbiausi mūsų sveikiems plaukams

Puoselėdamos savo grožį ir bandydamos tinkamai prižiūrėti savo plaukus mes dažnai savęs klausiame, kokie vitaminai yra patys svarbiausi norint išsaugoti sveikus, gražius ir žvilgančius plaukus? Atlikti tyrimai parodė, kad vitaminas C, B grupės vitaminai, tokie kaip biotinas (vitaminas B7) ir niacinas (vitaminas B3) yra labai svarbūs sveikų plaukų augimui.

Norint išsaugoti žvilgančius ir sveikus plaukus, suteikiant jiems visus būtiniausius vitaminus ir mineralus, būtina subalansuoti savo mitybą, kartu nepamirštant ir maisto papildų. Todėl skubame pateikti daugiau naudingos informacijos apie tai, kaip galėtumėte išsaugoti savo puikiai atrodančius ir sveikus plaukus.

Ar gali maisto papildai (vitaminai) paspartinti plaukų augimą?

Neišvengiamai su amžiumi dauguma moterų susiduria su plaukų slinkimu ar jų retėjimu. Iš tikrųjų, vidutiniškai moteris per dieną praranda nuo 100 iki 150 plaukų. Šiandien daugelyje reklamų mes galime matyti reklamuojamus įvairius maisto papildus ir vitaminus, kurie yra skirti plaukų augimui ir jų būklės gerinimui, todėl kyla klausimas, ar maisto papildai gali pagelbėti sprendžiant šiuos klausimus?

Kaip pasirodo, tokie teiginiai ne visuomet yra laužti iš piršto. Maisto papildai (vitaminai plaukams) iš tikrųjų gali pagelbėti rūpinantis savo plaukais, tačiau reikia nepamiršti, kad kiekvieni maisto papildai yra skirtingi, o tai reiškia, kad renkantis maisto papildus reikia būti labai atsargioms ir atidžioms.

Nemažai kompanijų bando parduoti „stebuklingas piliules“, kurios turėtų paspartinti plaukų augimą ir užtikrinti puikią jų būklę. Tačiau, deja, bet nemaža dalis tokių produktų nėra veiksmingi. Todėl renkantis maisto papildus privalu atsižvelgti į jų sudėtį ir juos įsigyti tik iš patikimų šaltinių.

Daugiau apie vitaminus plaukams rasite: https://biofitus.lt/maisto-papildai/131-vitaminai-plaukams.html

Vitaminai sveikiems plaukams

Tarp vitaminų ir mineralų, kurie gali padėti sumažinti plaukų slinkimą, yra vitaminas C, biotinas, niacinas, geležis, cinkas ir kitos maistingosios medžiagos. Maisto papildai yra labai svarbūs ir veiksmingi tuomet, jei subalansavus savo kasdienės mitybos racioną jūs vis dar nepajėgiate gauti pakankamo būtinų vitaminų ir mineralų kiekio. Todėl jei jūs susiduriate su tam tikrų vitaminų trūkumu vitaminai plaukams maisto papildų pavidalu gali tapti veiksminga išeitimi.

Žinoma, maisto papildai nėra skirti tik žmonėms, kurie susiduria su vitaminų trūkumu. Nedaugelio žmonių organizmas geba tobulai įsisavinti visas maistingąsias medžiagas, kurios turėtų būti gaunamos su vartojamu maistu, todėl vitaminai plaukams, derinant juos su sveika mityba ir tinkama plaukų priežiūra, gali labai puikiai pasitarnauti gerinant plaukų būklę ir jų išvaizdą.

Kaip biotinas gelbėja skatinant plaukų augimą?

Biotinas arba vitaminas B7 paprastai yra randamas B grupės vitaminų maisto papilduose, tačiau jis taip pat yra svarbi maisto papildų plaukams sudedamoji dalis. Šį vitaminą mūsų organizmas sugeba gaminti pats. Jo taip pat yra tokiuose maisto produktuose kaip tamsios lapinės daržovės, riešutai ir kiaušinių tryniai.

Biotino trūkumas gali nulemti plaukų slinkimą. Todėl pasirūpinus pakankamo biotino kiekiu galima atnaujinti plaukų folikulus ir paskatinti plaukų augimą. Tokie vitaminai plaukams kaip biotinas gali nulemti stipresnius ir sveikesnius plaukus, kartu padidinant ir jų apimtį.

Kaip vitaminas C prisideda prie geros plaukų būklės?

Vitaminas C yra vandenyje tirpus vitaminas, kuris pasižymi labai stipriomis antioksidacinėmis savybėmis. Vitaminas C yra labai svarbus kolageno gamybai. Kadangi šis vitaminas yra stiprus antioksidantas, jis apsaugo nuo laisvųjų radikalų daromos žalos. Laisvieji radikalai gali pažeisti mūsų plaukus paverčiant juos sausais, nušiurusiais ir silpnais. Išsausėję ir suskilinėję plaukai dėl vitamino C trūkumo galiausiai gali imti greičiau slinkti.

Žinoma, mūsų plaukams reikia ir daugybės kitų vitaminų bei mineralų, todėl norint turėti sveikus ir gražius plaukus būtina subalansuoti savo mitybą, pasirūpinti pakankamu fiziniu aktyvumu, prireikus vartoti maisto papildus, skirti laiko poilsiui, vengti streso ir pasitelkti kitus svarbius sveikos gyvensenos sprendimus.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.